.

vineri, 5 noiembrie 2010

Plan de viitor - update 1

Primul articol despre un plan de viitor se gaseste aici
Asadar, nu ma asteptam sa se schimbe prea multe lucruri, dar defapt mi-am dat seama ca este un plan putin probabil realizabil si mai mult de atat aceste idei pe care le-am expus sunt un fel de vise ce voi incerca sa le indeplinesc pe viitor.

Au ramas totusi lucrurile esentiale, cum ar fi drumul in cariera si pasii de urmat.
Ce ar fi nou ar fi mentalitatea mea. Sunt foarte dezamagit intr-un fel de faptul ca sunt delasator in unele privinte, mai ales de ce imi propun, in sensul ca nu mai am o determinare extraordinara pentru a face/a construi/a descoperi. Ar fi in continuare si anumite puncte din comportamentul meu care trebuie revizuite si ar fi destul de interesant sa-mi imbunatesc si relatiile cu cei din jur.
Ce mi-am mai propus in viitorul apropiat este inlaturarea oamenilor complet falsi din jurul meu care mai mult profita si sunt ca niste paraziti.
Un alt punct in planul de viitor este sa calatoresc mult. Asta tot ca o dorinta, care e chiar usor de indeplinit.
Pana peste cam un an, toate cele bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu