.

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Hey, taxi !

Toata lumea foloseste taxiurile inevitabil. Aseara m-am plimbat un pic prin oras si dupa aceea am discutat cu Dragos depre faptul ca lui ii placea muzica din nu stiu ce taxi. Si dintr-o data mi-am dat seama ca sunt multi factori care te dertemina sa urci intr-un taxiu, mai ales sa urci cu incredere.
In primul firma de pe masina. Eu personal daca nu vad una din firmele arhicunoscute in oras nici nu ma gandesc sa urc, deoarece cunosc profesionalismul cerut respectivii antreprenori.
In al doilea rand, omul care este la volan, el este un fel de ambasador al firmei catre client, el trebuie sa fie comunicativ, sa stie sa tine o converstatie activa timp de 5 minute pana ma duce la destinatie.
In al treilea rand, muzica pe care o ruleaza in timpul cursei este foarte importanta, mai ales ca de la o melodie poate incepe discutia ce are o importanta deosebita precum am precizat la punctul anterior.
Daca ultimele 3 puncte sunt intalnite la un taxiu sau la cel ce il conduce cer mereu o carte de vizita pentru a-l rechema pe respectivul cand mai am nevoie.
Acum sper ca nu am ratat nimic, dar daca mai e ceva ma astept sa ma treziti la realitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu