.

vineri, 5 noiembrie 2010

Fara idee

Si ca sa incep cu inceputul trebuie sa-i dau credit pt aceasta idee de articol Andreei si ii multumesc inca o data pentru pont.

Vorbeam cu Dragos de ce nu scrie el mai des pe blog si raspunsul a fost evident-"nu am idei". Si este ceva mai mult decat uzual, e motivul pentru care multi bloggeri nu au o consecventa in postarile pe blog, fie chiar o melodie sau o simpla idee.
Deci cum spuneam, acest articol e bazat defapt pe nicio idee, deci nu cred ca voi fi consecvent in ordinea expunerii unor idei.
Si din nou deci, imi pare rau ca nu postez mai des aici mai ales ca am idei care vin dintr-o data, ori cand sunt la ora de matematica ori cand sunt pe punctul de a adormi. Acum difera si complexitatea ideilor, iar ele ar trebuii expuse(nu ale mele, ci in general), si poate din aceasta cauza ar trebuii sa fie mai populara ideea blog-urilor.
NU exista posibilitatea sa nu ai o idee cat de mica, cel putin eu unul nu cred ca cineva chiar poate sa-si goleasca mintea complet( ca sa ai mintea goala trebuie sa te concentrezi-sa te gandesti- la faptul ca trebuie sa o goloste => tot ai un mic gand acolo).
Ma gandeam ca maine dimineata sa va expun o idee ce mi-a venit inainte sa ma culc si poate de aici ar reiesi un reflex pentru fiecare dimineata ce imi va permite 5-10 minute sa tastez rasarita idee :-).
Si acum pana maine dimineata, somn usor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu