.

joi, 7 ianuarie 2010

Spital

Azi era sa ma internez intr-un spital din Barlad . Wouch . Am fost odata internat intr-un spital din Bucuresti ... unde a fost nasol , in Barlad e suficient sa privesti cladirea pe dinafara ( care este o darapanatura ) si iti este groaza . Intrarea in acest spital nu te face sa-ti schimbi opinia , oamenii se roaga la sf. Ion ca sa ajunga o ambulanta sa preia un pacient dintr-o alta ambulanta care ramase blocata la poarta ( vina fiind a doctorilor , ajutorul de sf. Ion ar fi trebuit sa faca vreo minune sau ceva de genu' ... bullshit :))) ) . In schimb usile sunt de pe vreamea lui Ceasca cred , grupul sanitar nu dadea prea mari sperante pentru o igeniezare normala si pot continua. Oricum ce a fost mai interesant a fost ca doctorita nu a vrut sa accepte "mita" pentru consultatie , iar in schimb a oferit cu lux de amanunte informatii despre ce patisesi eu . M-a consultat , apoi mi-a oferit indicatii , etc. . Bun ! Am aflat ca am scapat de ceea ce era mai rau ( si imposibil ) de avut in cazul meu . Uf. Aventuri de 2 RONi . De maine la scoala . Ma duc sa-mi invat . Pff. S-a terminat vacanta de 4 saptamani :-| .

See'ya .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu