.

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Leapsa - de tip Oracol

Leapsa tip "oracol"

Leapsa primita de la Dragos.

Principala trasatura a caracterului meu: ironizarea
Calitatea pe care o prefer la un barbat: umorul
Calitatea pe care o prefer la o femeie: rabdatoare
Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: spiritul competitiv
Principalul meu defect: delasator
Ocuptia mea preferata: biliardul :-)
Visul meu de fericire: fiecare zi sa se termine cu un zambet
Cea mai mare nefericire a mea ar fi: sa nu mai pot face sport niciodata
As vrea sa fiu: un tata bun
Tara în care-as vrea sa traiesc: intr-o Romanie cu bun simt
Culoarea preferata: rosu
Floarea preferata: cactusul ( rezista in condtii precare >:) )
Pasarea preferata: soimul
Prozatorii mei preferati: -
Poetul meu preferati: Lucian Blaga
Eroul meu preferat: -
Eroina mea preferata: -
Compozitorul preferat: Ciprian Porumbescu
Pictorul preferat: Salvador Dali
Eroii din viata reala: familia/prietenii
Eroinele din istorie: Ioana D'arc
Bautura si mancarea preferate: Cola / pizza
Numele preferat: Lex
Ce detest cel mai mult: pestele prajit
Personajele istorice pe care le detest cel mai mult: Stalin
Fapta militara pe care o admir cel mai mult: defensiva ( e cel mai bun atac )
Darul natural pe care as vrea sa-l am: -
Cum as vrea sa mor: salvand pe cineva ( fantezii :)) )
Starea de spirit actuala: nepasator la ce se intampla in jur
Greseli care-mi inspira cea mai multa indulgenta: esecul in urma unei decizii greu de luat
Deviza mea: Traiste echilibrat , dar traieste fiecare clipa .

3 comentarii:

  1. Anonim31.1.10

    O sa mori salvandu`ma pe mine b-) Sau nu =))

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim2.2.10

    Articolul meu e de pe 29 a tau de pe 30 :"> U te`ai luat dupa mine [-x

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim6.2.10

    Bine gandit la visul de fericire:) !

    RăspundețiȘtergere