.

miercuri, 25 noiembrie 2009

Politica I

Of ! E vai si amar in tara asta cand vine vorba despre politica , sau despre viitorul traiului poporului . Adica dintre 3 personaje mari si late , am ales pe cele mai rele posibile , nu ca al treilea ar fi fost mai extraordinar decat ceilalti .
Acum a venit timpul sa se aleaga , din nou , raul cel mai putin rau dintre rai . Dupa ce am vazut ca s-a format deja alianta PSD - PNL m-a dus gandul ca domnul Iliescu o sa iasa din nou presedinte . Pardon :"> , Geoana . Oricum , dupa o retrospectiva mai atenta asupra voturilor domnului Antonescu , cred ca dl. Geoana nu se prea poate baza pe aceasta alianta . Pe dl. Antonescu l-au votat tineri , sau cei care vor o politica de dreapta , in nici un caz pe cel mai darz oponent a lui Basescu .
Deci , opinia mea , mare parte din 20 si ceva % pe care le are candidatul PNL nu se vor duce in alta parte decat la PD-L , sau asa ar fi logic .
Acum putem doar sa asteptam sa se voteze din nou si sa sper ca am avut dreptate .
Daca se va ajunge cu Geoana presedinte , si prim-ministru liberal , in scurt timp , va fi si prim-ministru democrat-social ? Cum ? Simplu , dar am sa mai fac un mic articol mai pe seara .

See'ya !

2 comentarii:

  1. Să ştii că eu mă bucur că te interesează politica... într-un fel... mie niciodată nu mi-a plăcut, dar mă lovesc de ea în fiecare zi acum... şi am început să-i dau de gust. N-o să spun cu cine am votat, că e secret, desigur; oricum, nu-mi regret deloc votul. Mulţi dintre cei care au votat cu Crin Antonescu sunt anti-Băsescu, deci nu se ştie niciodată ce o să se întâmple în turul doi. În acelaşi timp, am auzit multe persoane care nu se vor mai duce la vot, fiind anti-Băsescu, şi deloc pro-Geoană... Era de aşteptat ca cei doi să meargă în turul doi şi au fost foarte apropiaţi la procente, ceea ce din nou ne face să fim puţin rezervaţi cu privire la viitorul preşedinte. Apoi, PSD-ul este susţinut şi de PNL, şi de UDMR. Crin Antonescu era clar împotriva lui Băsescu şi îmi pare rău dacă supăr pe cineva, dar cine nu e împotriva lui? Am văzut acum că s-a proclamat alianţa PSD-PNL, iar varianta cu Klaus Iohannis premier mi se părea favorabilă încă de când Băsescu îl propusese pe Lucian Croitoru... şi Liviu Negoiţă apoi.
    Pentru mine, ar fi naşpa să mai iasă Băsescu o dată. Cât de bine trăim noi după guvernarea lui, să-i dea lui Domnu' sănătate. În plus, nu mai e nimeni care să-l sprijine; a ajuns singur împotriva tuturor.
    Încă o dată, dacă am jignit pe cineva, sorry. Cu toţii avem dreptul la opinii şi preferinţe politice, toate spre binele comun al omenirii, bineînţeles.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca acele procente se vor duce la Base atunci ar fi un fail total. Ar insemna ca mai mult din jumatate din populatia tarii au trait bine in acesti 5 ani.
    Mai credibil este insa faptul ca o mare parte din 20% nu va mai merge la vot, fiindca amandoi participantii le sunt antipatici.

    RăspundețiȘtergere