.

luni, 6 septembrie 2010

Street threesome fantasy

Back again ! So ... abia am ajuns pe acasa dupa o mica excursie prin Iasi si plimbare cliseica as putea spune pe strada principala acompaniat de sunetele din casti. Si ca sa intru in paine si sa expun miezul, epicentrul etc etc al acestui mic topic o sa vorbesc de relatiile astea ale copiilor inca neaflati la pubertate :-). In Iasi am vazut de dimineata de pe la orele 8-9 ale diminetii multe cupluri, dar nu cu doua persoane ci cu 3 :-). Funny right ? Dar ghiciti si care era formula ? ? ? Pe asta o ghiceste cocosul -> doua fete + un mucos. Adica in toata mintea mea, care hai sa fim sinceri ca e departe de maturitate, nu mi se pare normal. Adica mi se pare ca o sa ajungem sa depasim era proxenetismului si a femeilor indepentente de Peste. O sa ajungem in era in care a face sex in 3 nu mai este o fantezie ci o banalitate si o chestie care este must have sau must do it :-D. Si pe langa partea sexuala ... Hai sa mai privim inca o data. Doua fete mergand una de bratul ceileilalte care se tot saruta(pe obraz of course) si un baiat care abia daca o tine pe una din fete,acesta neacordandu-i atentie. Saracul baiat e deja plictisit de filmul acesta, se vede pe fata lui. Oricum mi se pare scarbos din punct de vedere al filosofiei acestor grupuri, dar poate ne indreptam spre harem si nu-mi dau seama. Oricum, bine ca la persoane >16 ani lucrurile de acest gen sunt foarte rare. Sper ca doar am avut o zi proasta in care am observat aceste lucruri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu