.

sâmbătă, 25 septembrie 2010

Such a discovery :-)

Astazi intr-o conversatie mai mult decat indirecta am realizat sau mai degraba zis mi-am cimentat o idee despre fete pe care nu sunt sigur ca as vrea sa o postez p'aci. Oricum toata treaba a plecat de la urmatoarea fraza : Vedeţi, problema este că Dumnezeu dă bărbaţilor un creier şi un penis,dar doar suficient sânge pentru funcţionarea unuia la un moment dat. Sunt complet de acord ca este o gluma buna precum si noi baietii facem glume pe seama fetelor si reciproc, dar oricum am vazut ca deja un "mascul" cu orgoliul ranit si care mai mult ca sigur se regaseste intr-o descriere publica a postat cliseul "nu toti sunt la fel". Ce era de asteptat ... oricum eu am evitat si m-a multumit ca mai multi parteneri de discutie mi-au dat dreptate in anumite privinte. Deci ideea e ca, nu am descoperit nimic decat ca ambele sexe sunt dependenti de negarea necesitatii opusului. Si tot legat de chestia asta stupida numita "razboiul sexelor"(ciudat la 17 ani sa porti un razboi, dar hai ok) am realizat ca toate fetele stiu cuvantul "misogin" si stiu ca se adreseaza doar barbatilor, dar nu prea stiu cand :-). Si acum vroiam sa prezint si opusul, adica cuvantul ce este reprezentativ pentru fete ( in sensul unui antonim pentru "misogin", nu ca idee generala despre fete ) acela intitulandu-se : misandra. Suna foarte pompos si nu prea cred ca se va chinui multa lume sa-l foloseasca :-D. Oricum, definitiile dupa DEX a cuvintelor misogin si misandrie :
-> MISANDRÍE, misandrii, s.f. (Med.) Repulsie față de bărbați.
-> MISOGÍN, -Ă, misogini, -e, s.m., adj. (Livr.) 1. S.m., adj. (Bărbat) care urăște femeile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu