.

vineri, 20 august 2010

Talent ?

Crezi ca esti telentat? Nu, nu esti! Si stii de ce? Pentru ca esti om :-).



Este o lupta psihologica continua pe acest pamant intre persoana talentata si cea muncitoare. Talentul e, desigur, ceva pe care nu multe persoane il detin, dar sub o observatie banala si obiectiva pot spune, si sper sa nu-mi dati in cap, ca numarul persoanelor talentate a crescut. Dar foarte usor se poate observa si ca ambitia este un lucru din ce in ce mai intalnit. Talentul te despovareaza foarte mult de alegirile in viata, sau cel putin in sensul "muncitoresc" pentru ca vei stii foarte usor pe ce sa te ghidezi. Si daca se va lasa sedimentat dupa "destin" va fi mai usor pentru tine. Insa, persoanele talentate care depun un efort minimalist nu sunt privite foarte bine de concurenta. Acest persoane ordinare se folosesc de acesti talentati pentru a stabili un reper la nivelul marii si scopul lor va fi acela de a strapunge varful iceberg-ului.

In opinia mea talentul nu mai este ceva nemaintalnit. Multi spun ca am si eu anumite veleitati, precum si eu spun sau mai degraba gandesc ( firea mea orgolioasa nu prea ma lasa sa spun ca altii sunt diferiti de mine :-D ) despre altii. Inainte, si aici ma refer la un interval de 20-30 de ani in urma, a spune ca o persoana este talentata inseamna ca intradevar iesea din tipar. Acum insa, foarte multi se disting printr-o caracteristica a lor, si acest lucru nu inseamna ca am regresat ca fiinta umana. Spun doar ca dintr-o mare de calitati pe care un om le detine are una cu care se face evidentiat intr-un mod constructiv. Asta inseamna ca am evoluat, iar ceea ce insemna talentul alta data acum e "upgrade-ul" ( if I can say it like that ) generatiilor care urmeaza. Si cred ca daca se constientizeaza acest lucru si se iau masurile necesare in acest scop rasa umana,sau hai sa zic omul de pretudindeni poate sa-si accelereze cursul vietii, iar viata poate fi mult mai usor de indurat sau de trait(depinde si aici :-D ).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu