.

miercuri, 16 decembrie 2009

De ce ninge in Romania ?

Acum mai mult la caterinca ca nu mai stiam ce sa scriu asa mai fun . Si tot ma gandeam de ce s-a napustit atata zapada peste Barlad si pe Romania . Pai la cate gunoaie sunt pe strazile din tara asta , la cate flecme se zaresc , la cati oameni beti isi sparg capul de ciment era nevoie ca cineva sa ascunda treburile astea . Oricum , in cazul betivilor e chiar fun , adica pe gheata e un contest intens intre a sta matolit intr-un morman de gheata/zapada sau sa ajunga pana la poarta casei si sa adorma acolo pentru ca nu au in cap decat vapori de alcooooool , nu si locul cheilor . Oricum , acum se vede cine are grija pe unde paseste , adica daca ai grija la fiecare pas , ca sa zic asa , nu prea o sa ajungi sa-ti expui chilotii/boxerii cand faci semi flick-ul pe gheata .
Oricum , sa revenim la Romania . Imi place ca ninge , imi place pentru ca in sfarsit nu se mai vad gunoaiele , imi place ca se observa si mai usor oamenii dusi cu pluta pentru ca putem remarca mult mai intens printre ce animale traim . Dar cu toate acestea , Romania devine parca mai pura , mai frumoasa , mai atragatoare , mai reala , ajunge sa semene cu ce ar trebuii sa semene , cu o tara curata , plina de peisaje mirifice , cu oameni care sunt atenti pe unde umbla , nu cu nasul pe sus . Pff. ... will be continue .

See'ya !

2 comentarii:

  1. Un punct de vedere foarte interesant. Felicitări pentru analogie! Nici nu m-aş fi gândit la chestiile astea, dacă nu le aduceai tu în discuţie. E bine că mai sunt oameni care analizează situaţia şi din alte perspective, foarte profunde, de altfel. :)
    În altă ordine de idei, sunt foarte fericită că e zăpadă... şi oamenii care se plâng de asta sunt atât de trişti... Frate, când nu ninge, ai vrea să ningă, iar când ninge, te plângi de frig, de viscol, de polei.
    Mie îmi place zăpada... şi frigul, şi tot ce vine la pachet. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa zic. Mie mi se pare destul de curat Barladul... adica nici sa mancam de pe jos nu putem. Zapada pe de alta parte e o sursa de liniste pentru mine. Sunt fericit ca mi-am amintit cum arata zapada, fiindca uitasem...

    RăspundețiȘtergere