.

miercuri, 14 iulie 2010

It's like ' whateva man '

Stiu ca nu prea am mai dat pe blog decat cu mici pareri sau cu chestii luate pur si simplu de pe alte bloguri sau site-uri, ceea ce inseamna ca am cam furat nitel (just some intel, nothing more)dar acum simt ca parca am chef sa scriu ceva mai personal. Si de ce sa nu scriu despre o stare sau despre o mentalitate mai degraba ce-mi strabate fiecare impuls electric din radacina neuronului si care se transforma mai apoi in ideei palavragite de gura mea foooooarte mare.
Cum spune si titlul ce sta deasupra acestui post, it's like ' whateva' man '. How does this work? Pur si simplu ma gandesc ca e foarte bine sa nu tin in mine decat ce cred ca nu e etic sa spui gen 'spui lucruri despre o persoana foarte cunoscuta' sau 'afli ceva despre cineva si apoi rupi gura targului ca tu esti smecher ca esti gossip bla bla'. Si am cazut in acest viciul al barfei poate doar din cauza ca vroiam sa-mi expun un gand cuiva legat de altcineva, si s-a ajuns sa afle pana si persoana despre care am palavragit ce am spus. Chestiile astea sunt aproape inevitabile, doar traiesc intr-un oras in care toata lumea cunoaste pe toata lumea si inca pe cativa din orasele apropiate. Quite funny, isn't it? Acum, cred ca pot sa indrept situatia doar daca ajung sa spun in fata omului care poate a sughitat cand imi varsam cuvintele pe 'mess'/telefon/face-to-face si sa-i spun ce simt. Daca cumva nu i-am divulgat secretele inca e bine, dar tot ma duc si ii spun ce cred. Oricum, asta se intampla pe o arie foarte restransa de cunostinte si prieteni apropiati(sper ca-i cataloghez bine). In ciuda a ceea ce s-a intamplat, adica am incercat sa mai indrept lucrurile intr-un fel zic eu original(pentru ca felul in care vorbeam nu era gen'esti prost incurabil') spuneam mai indirect dar totusi folosind expresia'esti prost'(greu de priceput dar cred ca se prinde cineva pana la urma)filozofia asta a mea care nu e chiar foarte complexa, doar cizelata si foarte creativa care continua sa existe in felul meu de exprimare. Si in ultimul timp aproape ca dupa fiecare replica ce-mi intra pe o ureche este analizata, acord un raspuns foarte rece si totodata si un grad de superficialitate pe care il prezint colegului de discutie.
Am ajuns la punct in care am recitit tot ce am scris mai sus si cred ca ma face sa par un pic superficial si poate increzut daca nu chiar ma face sa par ca ma simt superior de tot ce inseamna om in preajma mea. Si acum ca sa o dau la intors( glumesc :-D )- ma gandesc ca nu e chiar asa. Sunt foarte rare cazurile cand am actionat asa, dar m-au facut sa ma simt bine pe moment si apoi m-a lovit ideea asta in cap 'whateva man' ... adica ma faceam responsabil de ce am spus persoanei la care tin, ca pana la urma nu e treaba mea de ce face ea, dar eu am simtit nevoia sa spun treburi care sa o jigneasca poate doar ca sa modelez persoana dupa placul meu, dar totusi incerc sa nu-mi pese. E greu mai ales ca eu am incercat sa impac toata lumea din jur si niciodata nu cred ca mi-a iesit sa fiu intr-adevar pe gustul cuiva. Si dupa ce incerci sa spui:'bai, ia stai ca nu ar trebuii sa-mi pese' si ai senzatia aia de 2 minute in care chiar crezi ca e bine ce gandesti incepi sa te simti resemnat pur si simplu si incepi sa arunci cu vorbe in restul persoanelor, cuvinte grele pe care le ai alese demuuult si pe care stii ca le arunci doar in momentele de nepasare cand crezi ca numai conteaza persoana aceea prea mult si zici 'hai ca-l fac praf' sau 'e timpul sa stie ce cred despre el' saaau 'e timpul sa afle niste adevaruri din oglinda proprie'.
Nu pot sa spun ca am ajuns in starea aia de a trece la fapte, chiar daca imi doresc enooorm, imi stapanesc setea de a trage cu simple cuvinte, dar pana la urma lumea se invarte cu sau fara ele. Oricum, imi cer scuze pentru celor putine persoane asupra carora am avut starea asta de lehamite 'whateva man'. Asta nu insemna ca este un post de scuze, nu unul oficial.
Mi se pare grav ca acum incep sa ma complac in starea asta si sper sa mi-o schimb. Am scris astea in ideea primordiala ca poate ma vor face sa inteleg mai bine ce e in capul meu si poate ca va mai face lumina si in mintea celor carora le place sa dea replici seci catre oricine. Poate nu-mi schimb stilul de comunicare, poate sigur, dar cred ca macar stiu unde gresesc . Ehh ... life is to short to be boooring, am i wrong ? :-)


Good night folks .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu