.

vineri, 16 iulie 2010

Conversatie telefonica I

Deschid un nou topic in care voi scrie despre conversatiile la telefon. De la inceput spun ca nu sunt (inca) adeptul conversatiilor interminabile. Imi place sa fiu destul de pragmatic cand vorbesc, nu in intentia de a face economie sau alte chestii de genul acesta, dar pur si simplu nu-mi face placere sa ma intind.
Acum sa intru in paine, care va fi mica drept sa spun. Acum 2 minute am inchis telefonul in urma unei conversatii de alte 2-3 minute, converstatie ce a avut drept scop confirmarea unui fapt ce reprezenta rezolvarea unei probleme. E.. nu e important cum a inceput sau cum s-a desfasurat conversatia ci cum s-a sfarsit. Mi se pare destul de haios pentru ca nu am putut sa inteleg nimic din ' urarile de "la revedere" ' in sensul ca unul dintre noi spunea 'ne vedem maine' celalalt 'noapte buna' apoi 'da da ne vedem' apoi 'ms, noapta buna si tie' adica a fost cred ca schimbul acesta de replici un sfert din conversatie :-). Ar trebuie de acum sa spun 'noapte buna' sau 'salutare' sau ma rog ceva de generic, fara ca sa incerc sa dau cate o replica pentru tot ce zice interlocutorul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu