.

marți, 30 martie 2010

Film Coffe --- Shutter Island



Shutter Island este un film psihologic thriller din 2010 regizat de Martin Scorsese şi în rolul principal este distribuit Leonardo DiCaprio. Filmul se bazează pe romanul omonim din 2003 Shutter Island scris de Dennis Lehane.

Filmul este incitant din primele momente , cu o intriga foarte neclara . Leonardo DiCaprio , in post serifului la inceput , ajunge pe insula si incearca sa acheteze disparitia unei femei care era internata intr-un azil de criminali foarte periculosi , dar nebuni . Treptat , in timpul anchetei , el ajunge sa realizeze ca este chiar el unul din detinuti . Greu de explicat in putine cuvinte actiunea foarte incalcita . Recomand acest film , nu puteti sa-l ratati .

Un comentariu:

  1. Bă, abia am terminat și eu filmul și mi s-o părut genial, da' puțin cam greu, mă rog, mă așteptam la ambele din partea lui Scorsese, anyway, merci de film! :D

    RăspundețiȘtergere