.

miercuri, 29 iunie 2011

Mai rau de atat nu se poate






Wow. Doua melodii care lovesc urat in realitate. Ca o operatie pe rana deschisa in lipsa anasteziilor, o rana provenita din tortura perpetua. Poate baietii astia stiu ce se intampla mai bine decat majoritatea dintre noi.
Personal cred ca totul e un piculet dus la extrem, dar cu un motiv clar, cel de a evidentia gri-ul din jurul nostru, din comportamentul omului. Si nu cred ca totul se aplica doar la romani. Cred ca firea umana ascunde aceeasi parte neagra. Fieacare om are partea lui plina de rautate. Insa de-a lungul anilor am invatat, ne-am educat simturile si astfel am ajuns sa trecem de perioada in care ne bateam pentru mancare, am depasit in proportii foarte mare canibalismul sau alte chestii extreme. Insa sentimenul de conservare a ramas. Facem tot ce se poate sa resusim in viata. Insa nu petru toti sintagma "a reusi in viata" are acelasi sens. Unii, si eu, cand se gandesc la reusita se gandesc cum o sa se desfasoare viata, cum sa nu depinda de bunurile altora. Dar ce conteaza cand tot ce ai e stricat, infecatat de unii care fura tot cand esti jos ???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu